onsdag den 5. november 2014

Foto - Buster


Hello Darlings! 

Jeg undskylder den lange venteperiode mellem indlæggene, og det skal der straks blive lavet om på! Men ærligt, så har jeg bare super travlt hele tiden, og får sjældent fundet guldklumpen, mit kamera, frem.
Jeg måtte blive hjemme i dag, grundet sygdom. Men en hjemmedag kan altid bruges på noget fornuftigt.
Ser i, for første gang nogensinde har min familie valgt at sende julekort ud. Og det skal være af vores 2 små hunde, udklædt som henholdvis julemand og julekone. For at undgå misforståelser har de ikke tøjet på hele tiden, og lider på ingen måder. Men jeg skulle stille op, finde indstillinger ovs., men jeg fik ikke taget de endelige billeder. Men jeg fik dog nogle søde billeder alligevel. 





Jeg glæder mig sådan til at vise jer julebillederne, når de bliver taget.
Forresten, når vi snakker om at vise jer billeder. Så skal jeg til Luke Towler koncert i aften, og tage nogle billeder, så glæd jeg til de kommende dage, hvor billederne kommer. Hvis i ikke ved hvem han er, så kan i hører en af hans sange her. 



Vi ses snart, darlings!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar