onsdag den 25. februar 2015

Sign language!



I har nok luret mig, selvom det er ret tydeligt, så er jeg typen der elsker at sætte mål.  Jeg har virkelig bare forelsket mig i tegnsprog. (Nok mest grundet jeg har ser "Switched at Birth" lige pt.) Det er bare en helt fantastisk, og speciel, måde at kommunikere på, og helt ærligt? Hvor fedt kunne det ikke lige være! Så jeg har lige sat mig endnu et mål, og det er at jeg gerne vil lærer tegnesprog. 

Derfor har jeg hentet utallige apps på min telefon, og er begyndt at følge flere hjemmesider for at lærer det, selvfølgelig tager det noget tid, da det jo er svært at lærer, især på egen hånd. Men jeg er optimist, og det skal nok lykkes!

Som lille bonusinfo, så mener jeg at tegnet der er vist på billedet, betyder "Jeg kan lide dig"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar